עשרה לוחמי צה"ל נהרגו; יורטו טילים מלבנון ומתימן

קובי פינקלר No Comments on עשרה לוחמי צה"ל נהרגו; יורטו טילים מלבנון ומתימן

עשרה לוחמי צה"ל נהרגו בקרבות ברצועה. דרומית לאילת יורט 'איום אווירי' שנורה מתימן. בצפון ירט צה"ל טיל קרקע אוויר ששוגר משטח לבנון לעבר כלי טיס של צה"ל | הפעילות הקרקעית נמשכת: מתחילת הלחימה צה"ל תקף יותר מ-11,000 מטרות של ארגוני הטרור

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: הותר לפרסום כי עשרה לוחמי צה"ל נהרגו אתמול (שלישי) במהלך הפעילות בעזה. הודעה נמסרה למשפחותיהם. בתקרית אחת נהרגו לפחות שבעה לוחמים מחטיבת גבעתי ובארוע אחר נהרגו שני לוחמי שריון. בנוסף נפצעו עוד שני לוחמים במצב קשה.

לוחמי ההגנה האווירית יירטו הלילה איום אווירי שנורה ככל הנראה מתימן ושזוהה במרחב ים סוף, דרומית לאילת. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "לא נשקפה סכנה לאזרחים ולא זוהתה חדירה לשטח ישראל". תושבים באילת על שמיעת פיצוצים באזור ועל שובל יירוט.

דובר הצבא התימני אמר "אנחנו צריכים לנצח למען עזה" וציין כי שיגור שלושת הטילים מתימן הגיעו "במטרה לסייע לעמנו המדוכא בעזה. נמשיך לתקוף את האויב הישראלי בטילים – עד שתיפסק התוקפנות".כתבנו מציין כי החות'ים, הם ארגון טרור שיעי ששולט בחלק מתימן.

בצפון ירט צה"ל טיל קרקע אוויר ששוגר משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי ואת החוליה ששיגרה את הטיל.

הלחימה ברצועה: כוחות משולבים של צה"ל תקפו במהלך הלילה מטרות טרור רבות ברחבי רצועת עזה, ביניהן מפקדות מבצעיות וחוליות של מחבלי חמאס.

video
play-sharp-fill

במהלך הלחימה אתמול לוחמי צה"ל זיהו מחבלים רבים של ארגון הטרור חמאס שהתבצרו במבנה רב קומות במרחב ג'באליה שבצפון רצועת עזה. המבנה מוקם בסמוך לבית ספר, מרכז רפואי ומשרדים ממשלתיים. הלוחמים הכווינו כוחות אוויריים שתקפו את המחבלים.

בנוסף, כוחות צה״ל זיהו רכב שנשא טילי נ״ט בעת שנסע לכיוון הכוחות הפועלים ברצועת עזה. בעקבות כך, הכווינו הכוחות הקרקעיים כלי טיס שביצע ירי לעבר הרכב. זוהתה פגיעה.

video
play-sharp-fill

נשיא המדינה יצחק הרצוג אומר כי ישראל מנהלת ערוץ ישיר עם קטאר על מנת לסייע בשחרור החטופים. בראיון לערוץ התקשורת BBC הבריטי שאופן סיקורו את המלחמה מוטה באופן קבע לרעת ישראל הורד הקטע בראיון שבהם הדגיש הנשיא כי ישראל לא מעוניינת לגרום לאזרחים סבל: "אנחנו מגדילים באופן דרמטי את הסיוע לרצועה – אם לא היינו חותכים במים וחשמל הם היו מפציצים, וזה מוכח".

במקביל, כוחות הביטחון פעלו הלילה בג'נין ועצרו את מזכיר תנועת הפתח בעיר. בנוסף פשטו חיילינו על ביתו של האסיר המחבל זכריה זביידי, אחד המחבלים שברח מבית הכלא מגידו לפני שלוש שנים. הפלסטינים דיווחו כי במהלך פעילות הכוחות נהרגו שני מחבלים.



0 תגובות